vaken sen klockan sex?

Hejhejj ursäkta den dåliga uppdateringen på senaste tiden har typ inte pallat blogga. Dryygt skola imorron -.- usch usch och jag har typ ingenting att göra idag men jag måste typ plugga. Och så har jag jätteont i halsen,kan man få de när man typ hållt på och pilla med fingrarna i halsen?xD då får jag skylle mejj själv isf.. Och shiet jag har vart uppe sen sex imorse mamma jobbar idag så jag vakna av hennes väckarklocka och kunde inte somna om,jag har rum brevid henne så.. Konstit jag brukar inte vakna av den O___o. Jag ligger och kollar på tv haha barnkanalen FTW HAHAHAHA. Oooh de va pingu för ett tag sen shiet vad de e bra alltså haha fett kul ju seriöst ;o.
Men iaf tre bilder, en som jag tog igår på ett ljus och ett från nyss på tvn. Ska se om jag hittar nåra andra jag inte satt in också..


fett cool ;p (de e bara ett ljus men de speglar sejj i glas,den står i nån slkags biggo lykta)






Green Day - Basket Case

Kommentarer
Postat av: elin

pingu! <3

2010-05-09 @ 20:42:51
URL: http://spotties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0