hemma idag igen

chachaa ligger just nue i sängen och kollar påe teve. Vakna med he voice slutade nyss såe nue har jag knäppt om till MTV. Idag ska jag vara hemma igen. Såe jag har flyttat datan till sängen igen. Kommer efter väldigt mycke i skolan när mane hemma såe mycket de stör jag mig påe ;p. Men haha nue ligger jag med både tangntbordet och datamusen i sängen såe jag slipper sträcka mig haha ;p. Nue är klockan nio såe jag ska in påe svtplay.se och kolla påe riverside. Kollade påe dom första avsnitten av de igårkväll och de e jävligt bra faktist.b Det är typ "en annan del av andra avenyn" ;p. Men de går bara påe webben men de kommer ett nytt avsnitt varje dag såe de e najjz men påe söndagar kommer alla asnitt i ett och samma alltsåe alla veckansavsnitt dåe ;p. Ooh de e 21 guns påe MTV ya know my favorit låt :D ÄLLSKA Green Day fhan jaaoe dom e bäst :D<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0