har inte kunnat blogga..

chachaa jaaoe har inte bloggat påe hela helgen men vårat internet har vart knas och teven har inte heller funkat..Nue sitter jag iaf och lyssnar påe "simple plan - save you"den är fett bra jaaoe ;p. Och vad har jag gjort i helgen? Mjooe jojo sov här i fredags och sen påe lördagen vaknade vie vid typ 10 eller nåt. Såe kollade vie påe I taket lyser stjärnorna.  Såe gick vie upp och gjorde pannkakor till frukost ;p. Sen packade jag lite greijer såe gick vie till cissi med de för vie skulle sova där. Och sen gick vie hem till mig och fixade oss platta håret sminka oss böt om och sånt. Sen vid 16 tror jag drog vie till stan. Träffade cissi,jossan,lidia och ingrid. Vie kollade påe nån dansgrej påe stora torget typ. Sen skulle dom hem och äta såe jag och jojo gick till donken vid fyra mackar såe åt vie lite. Såe drog vie tillbaka till stan och sen träffade vie inte dom andra mer. Vie träffade lina lite senare. såe tänkte vie dra till grand och kolla lite men vie pallade inte ;p. Såe vid nio drog vie till musikens hus och kolla påe melody club. Jaaoe sen drog vie till katalin där jojos pappa va. Såe skjutsa han oss hem påe hans moppe typ ;p. Såe drog vie till mej för jojo hade greijer hos mej såe hämtade jag lite greijer. För vie skulle sova hos jojo istället för hos cissi för dom hade dragit mycket tidigare från stan än oss. Jajja de va väl igår dagen. Idag ska jag till tandläkarn och dåe blirre piercing jaaoe ;p.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0