Green Day<3333

Chachaa lite längesen jag skrev kanske? Har typ intepalla o de e väl typ meningslöst de e hju typ ändå ingen som läser min blogg eller? I alla fall senast  jag skrev va när jag skulle pierca mej. mmm de gick ju jättelyckat jag typ svimmade när jag nästan exakt hade fått igenom nålen -.- (jag tog själv). I alla fall nu sitter jag och lyssnar på lite musik o har precis kollat på riverside.. Har jag skrivit nåt sen Green Day va i stockholm? haha de va i alla fall jävlit längesen nu och jag är fortfarande så jävla arg p att jag inte va där fhan jag kan knappt lyssna på dom utan att börja grina typ ändå så lyssnar jag på dom hela tiden men haha. Man kan inte tröttna på dom bara..

Green Day - Boulevard Of Broken Dreams
en av mina favoritlåtar iaf åååh Billie Joe sååå jävla heet..


Och samma låt fast här va när dom va i stockholm live..:'( har typ sätt den här videon tusen gånger o jag grinar fortfarande lika mycke haha :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0