Snart ger jag mig nog..

Halloj nu är klockan halv fem och jag sitter fortfarande här. Är inte det minsta trött. men tror snart att jag ger mej och lägger mig i sängen i alla fall sätter på tvn eller nåt sånt för det här går jue inte..visst jag är ledig imorrn o det men ändå jag kommer jue vara helt död imorrn när jag vaknar/hela dagen. Fast jag tror faktist att jag somnar ganska snabbt ändå om jag lägger mej nue. Har iaf precis tvättat bort sminket och borstat tänderna. Asso det är jue bara drygt att sitta här.."Idag" ska jag vara med jojo. Ska sova hos henne och om det blir fint väder drar vi ner på stan. Kollar lite där njuter av solen (om det ens blir nån sol)..Man får väl helt enkelt hoppas och se sen när man vaknar. Slänger väl in en liten bild på mejj själv som jag tar med min webbkamera så ni ser hur jag ser ut just nu haha. (kameran är ine så bra men...)



Godnatt på er sötnosar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0