har inte skrivit så mycket idag.

Hejhej,,har typ inte skrivit nånting idag...Men jag har faktist en ursäkt :P. Har vart med Jojo nästan hela dagen. Sen kom Tess så drog jag och jojo till portal föratt möta henne. Så gick vi in på donken för jag blev sugen på vatten :P. Och min cykel pajjade kedjan hoppade av,jahha då blev det att gå hem..När vi kom hem gick vi och satte oss vid datan (jag hade kunnat blogga men pallade faktist inte). Och lite senare drog vi ut och bah gick runt och jag hade inte så mycket batteri så jag kunde inte ta några bilder men en tog jag iaf eller det var jojo som tog på mej och tess när vi höll i ett paraply som vi hittade. Ajja sätter in den  i de här inlägget ändå men...nue sitter jag här har precis borstat tänderna  och tvättat bort sminket,packat klart till imorrn och ska snart sova så godnatt!


haha tess jävla kortis och folk tycker att jag är kort som är typ 5-10 cm längre än henne OMG haaha :P

Kommentarer
Postat av: Matilda S

Haha kortisar

2009-05-30 @ 22:20:39
URL: http://muuttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0