skolavslutning imorrn

jihhu imorrn blirre skolavslutning dåe..Hoppas bah att de tinte är sånt här skitväder som det är idag. Regnar ute..Dagen började klockan 09.00 då det var uppträdande i matsalen först typ ett band som spelade nåra låtar och sen en grupp som dansade dansgruppen var grym alltså!!:P. Sen blev det upp i hemklassrummet så fick vi lite info om hur dagen skulle se ut. Så fick vi 20minuter på oss att städa skåpen fast det gick jue rätt snabbt haha jag hade hur jävla många papper som helst..Och var det upp i bildsalen och så fick vi fika tårta och saft. Så var det lunch potatissallad och kassler. Och efter lunchen var det tipsrunda i röbo..Och innan så hade vi lite rast så typ puttade karin,steffi och matilda in mig i en buske jag liksom LÅG där i buskarna och dom bara står och garvar?Okej jag garvade också men ändå?Jag blev fett blöt fast sen kom typ en lärare och sa till dom men vafan dom höll på och dra av mig min tröja och jacka innan dom putta in mig där och sen kom jag knappt upp så dom typ hjälpte mej och det var fett svårt att komma upp. Så min adidas tröja blev helt blöt och smutsigt på INSIDAN samma sak med min jacka. IDIOTER säger jag bara dra åt helvete....


men fortfarande kommentera om vad jag ska ha på skolavslutningen det är jue imorrn såe...kan verkligen inte bestämma mej.

Kommentarer
Postat av: stephanie

fett pinsam duee ofta du skriver idioter dra åt helvetet vi dreev faan o du putta också karin asså palla ..

2009-06-10 @ 14:54:38
URL: http://stephanyy.blogg.se/
Postat av: MenJagVetInte

haha tack, fan va nice!

2009-06-10 @ 17:50:58
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: hihi jag vet ;D

2009-06-11 @ 00:06:50
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: stephanie

Du .. Jag kan lixom inte vara arg på dej .. Det går inte .. gissa varför ? jo , det är ju klart för att jag älskar dej.och för den du är .. fin , rolig , omtänksam ..

Nathalie Svrein snälla tro mig ! <3

Ses snart :D

2009-06-11 @ 16:44:38
URL: http://stephanyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0