måste packa lite och plocka upp i rummet...

Nue har jag fått på mig kläder. Tog oversizetröja som jag köpte i stockholm och ett par svarta shorts. Måste plocka upp i mitt rum allt som jag köpte i stockholm ligger fortfarande kvar i påsar på golvet i mitt rum. Och så måste jag packa. Men allting har inte blivit tvättat än kommer det verkligen hinna torka? Och så funderar jag på om jag ska ta bort nagellacket och måla dom svarta istället? Passar bättre till det jag har på mig just nue..Och det är ingen idé att göra fransk manikyr för när vi var i Berkinge så gick vissa naglar av...Men jag får se vad jag gör måste iaf ta bort det rosa som är kvar den mesta färgen försvann när vi åkte i banorna och badade. Men jag skriver väl senare.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha du är så gullig....!! :D <33

Vi måste rida tsm någon gång på sommarlovet! :D ellehur? :D <333333333 Älskar dig som fan!!!!!

2009-06-27 @ 10:19:07
URL: http://muuttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0