Bad i storvad

Hejjhej. Egentligen kom jag hem för längesen men jag har haft lite att göra. För det första när jag kom hem och hade slutat så var mamma och emelie inne hos mormor (jag hade inte med mej nycklarna idag) så då gick jag in dit. Sen när vi gick in till oss så var det fort att lägga in kläderna i tvätten,,och ta ett bad. Sen när jag var klar blev det fotbad och ansiktsmask. Så nue är jag "sanerad" haha det var mamma som sa så asso det är föratt jag har badat i storvad (liksom fyrisån) värsta skitigt vatten. Men jag badade iaf efter lite många om och men som man brukar säga haha. Så fort man kom i fick man panik pga. det iskalla vattnet så det var upp på en gång men sen var det så skönt när man kom upp så man ville bara hoppa i igen,så man hoppade i och gick upp om och om igen osv :P.....Lite bilder från dagen iaf.. :









det är inte min bikini för asso jag tänkte ta på mig min under kläderna och ha på mej hela tiden men sen så var det inte så bra väder på morgonen men sen blev det ju8e bättre väder såklart och jag hade tur för karin hade med sig två bikinis så jag fick låna hennes ena :D


hahaha matilda tog den bilden,,jag och steffi dog av garv på hemvägen när vi såg att simon kom med på sidan :P










lite cepe bild på mej när jag tänkte hoppa i fast jag vågade inte haha men jag hoppade jue i till slut pga. att några typ "puttade" mig haah som vanligt jag blir alltid iputtad när vi är med klassen och badar t.ex  sista vi var och badade var nånstans i sunnersta eller nåt sånt men det var i början av sjuan :P


ååh jag fick med jossan på bild hon är fiinast!!kolla i bakgrunden eller typ bakom mej på höger sida :D



Kommentarer
Postat av: j ,

amen vad fin man kan vara då -.-

haha i love uu! btw du & steffi ser ut som turister på den där bilden när ni gör peace-tecken , hahaha turister på storvad , HAHA !<3

2009-06-09 @ 16:41:56
Postat av: nathalie

haaha självklart jossan de tänkte jag inte på hahah :P lite copy kenza?men so hahaha

2009-06-09 @ 21:03:15
URL: http://nattuues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0