nattuggla?

Sitter fortfarande här,haha mamma sa till mig i början men hon verkar ha somnat,chattar lite på msn fast det är typ inga inne,okej det kanske inte är så konstit klockan är ju kvart över ett på natten. Och jag faktist orkar inte gå och lägga mig för då måste jag gå och tvätta bort sminket och borsta tänderna,men det orkar jag inte så antingen så sitter jag kvar här eller så går jag och tvättar ansiktet och borstar tänderna eller annars så gör jag det imorgon och går och lägger mig och kollar på tv nu,men jag tror inte jag pallar gå härifrån så jag sitter kvar xD.Inte bra jag håller på att vända på dygnet nu när det snart är skola igen m.m,,det har inte ens känts som att det har varit jullov eller är.Jag tror inte ens att jag är trött,.eller jo kanske lite,haha väldit intressant att läsa dah ;) jag sitter och ångrar mig om saker hela tin hehe..Haha jag satt nyss och höll på med en ballong men den gick sönder så nu har jag den typ på fingret av nå slag,intressant va? Fingret känns lite konstit,för det är det fingret jag skriver med på datan som jag har den på. Men nu skriver jag inte mer hehe,hejdå så länge jag kanske skriver mer ikväll om jag är vaken,det kommer inte direkt vara intressant jag skriver om då xD.

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: tack så mkt :'D

2009-01-02 @ 11:18:04
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: tack så mkt :'D

2009-01-02 @ 11:18:09
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0