Dagens planer

Godmorgon på er,jag gick och la mig vid 3 inatt utan att tvätta bort sminket så jag måste göra det sen.Jag vet att det inte är bra att inte tvätta bort speciellt mascara men igår orkade jag inte.Nu kollar jag lite på MTV det är Pussycatdolls vs. Rihanna och jag älskar pussycatdolls,jag har en singel och ett album fast asso jag får damp för dom e borta :( visserligen är dom gamla men ändå hehe det är "PCD"(album) och "Buttons"(singel) .Idag ska min syrra till sin pappa i tierp,jag brukade också åka dit förut men det var jättelängesen sist,och nu vill mamma att jag ska åka med idag,jag vet inte men jag tror inte jag pallar. Annars vet jag inte vad jag ska göra idag,jag ska iallafall se till att mamma städar mitt rum för jag får damp när de e stökit där inne,och självklart att nåt jävla fullo har sovit i min säng me mitt täcke och allt,asso det stog till och med en spyhink vid kanten av sängen när jag kom hem och så är det typ spya på en av mina stora kuddar,asso jag får verkligen damp,men nu ska jag gå och äta frukost sen ska jag nog duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0