Först stallet med Matilda,,sen tråk!!

Hejhej,,imorse gick jag upp 8.20 föratt Matilda skulle komma 9.00 men sen kom dom 9.40 istället så då behövde jag inte stressa :D. När vi kom fram så gick vi och hämta Ludde i hagen och så borstade vi honom sen ställde vi in honom i boxen. (Kommer inte ihåg exakt). Efter det tror jag att vi gick ut i en annan hage och hämtade Aidi eller något sånt vet inte hur man stavar. Så borstade vi honom sen gick vi ut i skogen med honom,när vi kom tillbaka ställde vi honom i hagen igen. Sen gav vi Ludde mat när han hade ätit upp tog vi ut honom i hagen så mockade vi. Sen när vi var klara med allt sånt åkte vi hem.

När jag kom hem var inte mamma hemma,och jag hade inga nycklar så jag gick in till mormor för mamma skulle lämna nycklar där men hon glömde tydligen det så då fick jag sitta där inne och ruttna. Fast efter ett tag satt jag mig vid datan och gjorde lite grejor. Och nu har jag precis ätit tacos.
Ikväll blire bara att ha tråkit för mig "/ kanske kan fråga om jag kan dra till Emelie? Eller kanske till pappa? Aja jag vet inte,,men jag måste gå och duscha nu så hejdå.


Vet inte vilken häst det där är men den är sjukt sööt (aa)


gullit eller vad? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0