ska man äta lite?

hejj igen ligger fortfarande och degar i sängen,blää och för ett tag sen kom mamma hem och nu tjatar hon på att jag ska komma och äta hamburgare. Alltså jag svär jag är fett tjockis när de gäller hamburgare typ äter flera stycken? Iaf när vi gör hemma xD. Aah idag har jag ingen aning om vad jag ska göra fett meningslös dag alltså. Jojjo är i Stockholm med Lina pallade inte följa me för jojjo typ frågade mejj förut om jag ville men nejj så hon drog med Lina istället : D. Ajja nu ska jag in på youtube och lyssna på nån låt med Lady Gaga som steffi sa va bra typ för den verkar inte finnas på spotify? ;s. Bild jag tog nyss:
Green Day - Wake Me Up When September Ends

Kommentarer
Postat av: Matilda

snygg data :D

2009-12-30 @ 20:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0