Jag HATAR min nya kamera

Yepp jag ville ha en digitalkamera av mamma i julklapp och de fick jag, men en jävlit sugig. ville mest ha en bra och smidig kamera till när jag ska på Tokio Hotels konsert i Mars. Alltså en smal som man typ kan ha i fickan? Så då ville jag ha Samsung ST500 den med två skärmar ya know? Mm visst istället fick jag en annan kamera som jag för det första åkte och böt till en "bättre" kamera. Visst 12.2 megapixel istället för 10 eller vad de va. mm men den är jävlit tjock och knepig och när man ska ha blixt så måste man in i menyn och ändra de efter varje kort man tar om man vill kolla på bilden efter man tagit den för man hinner inte riktit se den annars för den försvinner så fort. Och de sykar mejj fett mycke. Nejj den kommer verkligen inte passa att ha på konserten även om jag är så illa tvungen för jag har ingen annan och jag vill fhan inte komma till konserten med mobilen som enda kamera"källa" ajja den får väl ta och bli bra iaf inte verkar den ta batterierna jag har heller. Gud vad jag kommer få panik och damp när jag står där på konserten jag svär.. DCet som är positiv t med den är väl att den är rosa..
Ajja kameran är i alla fall "Samsung ES19".Skulle nyss försöka ta kort på mejj och typ sätta in nån slags outfit bild mm de gick ju bra med den sugiga kameran...


Kommentarer
Postat av: johanna

haha det är väl bara och ändra hur lång tiden ska vara där du får se bilden du tagit ? :D §

2009-12-26 @ 22:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0