åkte till coop och expert

hejjhejj jo min mamma skulle dra och fixa batterierna till min kamera. Men  då va hon tydligen tvungen att ha med sejj kameran dit så hon fick åka hem igen och då ville jag följa med så. Aah har jag inte ätit nåt idag än så jag är rätt hungrig nu,klockan är ju typ kvart över tre så ;p. Och jahha nu har min data lite batteri -.- gud vad den tar batteri nejj men jag typ sitter vid den hela tiden och den har 2 timmar och typ 45minuters batteritid ;p. Men aah idag ska vi typ till mammas kompis annacarin verkar de som..Men aah venne hur länge vi stannar där direkt?. Men föresten jag tror jag gör såhär med låtar med Green Day efter varje inlägg blir för ett inlägg om dagen tror jag xD. Pallar inte liksom ta efter vasrje eller jo men då skulle jag inte ha nåra låtar kvar att lägga in sen eller dom har ju rätt många men jag tror inte direkt att deras riktit gamla låtar finns på youtube med bra kvalité för liksom till och med Brain Stew är svår att hitta med bra kvalité så aah, lite bilder från "idag":




helt ofixad xD sätter in mycke mera bilder nu än förut? Japp lite roligare nu när jag har kamera och aah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0