a cinderella story..

shuue maha fett längesen jag brukade skriva så ;p. Ajja jag måste typ stänga av datan snart maha jag som nyss satte på den ;p. Ajja jojjo drog för ett tag sen vi kollade typ mest bara på teve, victioria secret och efter de a cinderella story och jusste innan victoria secret va de repris på guds tre flickor så vi kollade på de också ;p. Jag satte mest på datan igen föratt jag måste in på facebook och göra lite saker. Ajja sätter in lite bilder typ en eller två? Ajja jag har inte tagit så många ;p men imorron e de nyår iaf och jag venne vad jag ska ha på mejj för kläder O_______o
ajja de löser sejj nog. Ha de bra nu ska jag kolla på Hannah Montana The Movie innan jag somnar tror jag de va så längesen ju ;p haha typ två dagar sen? Maha igår kollade jag iaf på I Taket Lyser Stjärnorna med jojjo hahaha de va riktit längesen jag såg den annars ;p tpy sätt den 24 gånger nu haha ofc att jag räknar ;p.
haha fail jag hade bara tagit en bild ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0