regn -.-

Shasha jaao idag va de första dagen i skolan. Gick väl bra mne fhaan palla skolan -.- . Kom iaf från gränby för ett tag sen var där med tess. Köpte lite behövande smink (kajal och mascara) och tre par örhängen. Resten av dagen vet jag inte vad jag hittar påe,sitter väl typ här och luffar eller såe frågar jag mamma om pengar och cyklar till ica tar med mej tess såe köper jag kanel och äpplen. Läste i en tidning att de ska typ vara gott haha typ som mellanmål när man kommer hem eller nåt?Nyttigt är det ocksåe...Jajja skriver kanske mer hur det blir senare.


örhängen ett par svarta,guldiga och silvriga från JC 39kr.
mascara maybelline new york H&M 119kr
kajal nivea KICKS 65kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0