måste städa lite..

oohe km nyss påe att det är 20de jaao det betyder att jag har fått månadspeng idag (aa). Nue har jag ingetning att göra såe jag tror nog att jag ska städa lite i rummet...Har massa kläder liggandes påe madrassen som har legat framme ända sen Steffi va här... Och såe måste jag lägga undan sakerna från Britneys konsert nånstans såe småningom ska jag sätta upp allt påe väggen men det finns lite saker jag ska ha av tess först. Fhan jag vill typ dra till gränby och typ köpa örhängen och en liten väska har jue bara en som är vit... Och jag måste verkligen ha nya skor men de får mamma betala haha. mina som jag har nue är helt sönder bah för att jag har suttit och dragit i ett hål såe de har blivit skitstort :P. Men ska väl ta och sätta igång nue pusshej. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0