kolla inte påe film igår...

chachaa jaaoe jag skrev igår att jag skulle kolla påe film med jojo men nej såe blev de inte. De blev lite sent dära såe vie skulle inte hinna. Men iaf vie gick typ runt påe willys utan att veta vad vie skulle köpa. Men sen såe till slut köpte hon chokladpudding och tuggummi och jag köpte en magnum temptation och nån ask med chokladtryfflar dom såe såe goda ut men fhan dom smaka skitäckligt typ mandelmassa? Men iaf nue sitter jag och kollar påe vakna med the voice och ska snart börja fixa min för skolan. Gick upp en kvart tidigare idag för att jag skulle duscha påe morronen. Och sen idag efter skolan vet jag inte vad jag ska hitta påe frågade tess om hon kunde göra nåt men hon skulle typ till sin mamma trodde hon såe hon kunde typ inte men nue ska jag blogga lite påe pointblog.se xD pusshej uppdaterar imorrn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0