berkinge i helgen...

chachaa har inte blogat sen typ i fredags eller nåt? Skrev jag nånsin att jag skulle till berkinge? Iaf har vart där under helgen och såe kom mina kusiner dit ocksåe :D. Såe de va lite kuliit jaaoe. Har väl inte direkt hänt något speciellt tror jag? eller haha joe min gudmor eller vad man ska säga fixade typ såe jag har nåt som heter "farmwille" påe facebook? Såe nue måste jag sitta och droga de typ varje dag hhaahaah kanske nya drogen? I alla fall nue ikväll ska jag först dra till jojo såe ska vie till willy:S och köpa glass sen blirre hem till henne och kolla påe american pie och äta glass (aa). Sen när jag kommer hem ska jag duscha och lite sånt typ. Jaaoe vad ska jag mer skriva? nej typ inget mer än att jag ska dra nue pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0