datan fixad

Shuue,,har precis kommit hem fr�PC City,Elgiganten och Willys. Har�satt in minne i datan och jag fick ett nytt f�r�b�n hade jag 1GB nu har jag 2GB :D,,men jag har inga l�r f�ag har ju återställt min dator s�tt allting f�ann.
Snart ska jag g�cola (julgodis) mamma ska bara komma hem f�,hon �e och lämnade bilen p�arkeringen hehe.Tror inte att jag ska f�ka fixa min blogg n�er h�,det �bakgrunden i stilmallen som �rosa och jag ville g�den bl�ch vita sn�ngor det var d��ag ocks�jorde en ny header men asso hur fixar man s�tt hela bakgrunden blir bl�och menyn?,,jag hade gjort en bl�yans i paint�i f�redigeraren eller vad man ska s� att det � Och s�og jag det som en bild och ladda upp p�loggen och sen tog jag koden och blablabla.... Men det gick ��nte :S N�som kanske kan hj�a mig eller n� Jag tog hj� fr�designadinblogg.se fast jag m�e ha gjort fel n�tans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0