trött efter skoldagen

hejhejj japp nu är första dagen i skolan slut eller aah skolan iaf xD. Har typ nyss ätit mat. Och nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik,fett beroende av en låt med Panic! At The Disco "New Perspective" heter den. Så jävla bra den är alltså. Iaf precis när jag kom hem från skolan pallade jag inte sätta på datan så jag satte på teven och la mejj i sängen och höll typ på att somna för jag va rätt trött eller aah jag blev de efter ett tag av att jag kollade på teve ;p.
Försöker få tess med till ica också mamma sa typ att vi behöver mjölk men tess verkar inte palla de,,palla henne dah ;p (ironi).
Panic! At The Disco - New Perspective (sätter inte in en låt med Green Day då..)

jag just nu..

Kommentarer
Postat av: Angelica

Nystartad tävling i bloggen :) Klicka:

http://angeliiicaaaa.blogg.se/2010/april/tavling-nr-14.html#comment

2010-04-21 @ 18:56:22
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0