fredag imorrn jaaoe :D

chachaa slutade fem över halv fyra idag. Och nue är jag hos tess. Hon ringde mej när jag satt påe lektion och hade matte haha perfect ;p. I alla fall dåe sa hon att jag skulle komma upp när jag hade slutat såe.. Vet inte riktigt vad vie ska hitta påe ska antagligen ut om ett tag i alla fall.  Jaaoe vad ska mer skriva? Jusste jag blogga inte såe mycket igår. Men de va för att jag va typ ute typ hela kvällen och sen när jag kom in va jag tvungen att göra matteläxan. Och såe kollade jag lite påe idol ocksåe. Jaaoe imorrn är de äntligen fredag jaaoe fett chill bara tre lektioner och sluta kvart över ett jaaoe :D.
Men jag antar att jag bloggar senare pusshej.

Kommentarer
Postat av: D E L L A

Ha en bra helg :)!

2009-09-11 @ 22:44:19
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0