sovit hos jossan

chachaa kom hem från jossan för ett tag sen. Jag och jojjo sov hos henne inatt så vi kolla på massa filmer. Först igår kväll gick vi till willys och köpte lite chips och dip och så köpte vi glass haha äkta italiensk så jävla god. Sen gick vi hem och kolla på ondskan sen bästa sommaren så jävla bra den är haha. Och sen kollade vi på ronny och julia hahahah ällskade den julkalandern när jag va liten och jag och jojjo blev överlyckliga när vi såg att jossan hade den hahha. Sen somna vi när de va slut typ vid fem så vi vakna ganska sent då sattevi på film igen haha. Först kollade vi på hmm madicken och barnen i bullebyn och karlsson på taket hahahah karlsson e ju värsta peddo ju hahahahah sen kollade vi påe mulan haha de va fett kulit ;p.
OOH jag ska fixa mitt rum nån gång kommer bli snyggast nånsin abooow ska ha Green Day´s "logga" på väggen alltså texten som är på deras album omslag till 21st century breakdown och sen ska jag ha posters på dom under men då måste jag ha andra tapeter föratt de inte ska se ceppe ut. Och så tar jag bort aik flaggan för de e på den väggen den sitter på som jag ska ha greijjerna.

 Och i torsdags va de ju EMA och grattis till Green Day som vann pris för "best rock" fhan dom skulle ju ha vunnit best live act också -.- men de vann ju bläiiga U2.





Green Day - Good Riddance [Time Of Your Life]

Kommentarer
Postat av: Matilda S

Jaa, dom är bra :D

2009-11-13 @ 20:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0