torsdag morgon

Sitter och lyssnar på min nya drog "uffie - first love",satt in den på mobilen igår :D intressant va? Och så har jag äntligen pallat "ladda ner"  "nothing else" - lady gaga. Ajja idag ska jag vara med Jossan :D det ska bli kuligt,,vi är typ aldrig tillsammans nuförtiden :(. Steffi kanske inte kommer till sklan idag :(. Hon sak messa vid åtta om hon kommer eler ej,,hon hade träningsverk igår från i förrgår och idag hade det tydligen blivit värre så hade hon ont i magen typ. Något mer jag ska skriva?Nej har inget mer nue hejdå.

Kommentarer
Postat av: lisette

Hejsan :)

tänkte berätta att jag har en outlet som jag säljer lite kläder, skor och smycken och så på :) Kan alltid ta dig en titt genom att gå in på adressen nedan..



Http://Lisettee.blogg.se/outlet



är du intresserad så skriv tillbaka till min vanliga blogg eller outlet bloggen så svarar jag så snart som möjligt.. Tack så länge..

Kramar Lisette

2009-05-28 @ 11:37:22
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0