stan

Kom precis hem.Vi drog till stan vid sju kanske. Mamma o hennes kompisar skulle till flustret såe vi gick när dom åkte. Så var vi på stan lite gick runt o lite sånt. Sen vid tio kanske så drog vi till flustret eller asso stälde oss utanför för att jag skulle kolla om jag kunde se dom..Vi trodde att det skulle vara svårt att se dom men på en gång så såg vi dom hahah. Så ropade jag på dom och dom hörde jue ingenting såklart.Men sen såg dom oss så fråga mamma vad fan vi gjorde där o sånt för dom visste jue inte att vi va på stan. Men jag tiggde till mig pengar fick 92kr haah. Så drog vi till donken (jag hade inte ätit nåt tidigare) jag köpte en big mac så fick jojo en cheeseburgare. Asso jag va inte ens hungrig?Eller sugen?Ändå så köpte jag och åt upp?asso jag har fett med ångest nue...ajja vi har gjort lite annat på stran också var i musikens hus lite. Ajja bilder..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0