sorry för dålig update

hejhej har inte kunnat blogga. Har vart hos tess mamma och hennes data är sönder...Men iaf igår när jg slutade skolan drog jag hem lämnade saker drog till stan för att möta tess ochjag med mittt jävla lokalsinne..Ja jag kom bort mig helt och hamnadetydligen i luthagen vid myrorna haha. Men tess letade upp mig iallafall haha. Så drog vi hem till hennes mamma dåra gick ut med hennes hund. Efter det drog vi till stan föratt köpa bussbiljetter för att vi skulle åka buss idag och det blir jue billigare om man köper på pressbyrån. Och såe var Ottis,Astrid och Luz påe stan såe vie var med dom ett tag. Och såe drog vie hem kollade lite påe tv. Och nue på förmiddagen har vi varit på raoul wallenberg skolan,,Tess ska börja där såe det var nån öpet hus sak. Så fick hon göra "prov" för att dom skulle testa kunskaperna. Sen åt vie lunch där asso godaste maten,,vi fick sånnahär kycklingben eller vad det heter den skolan verkar vara fett bra och sitbra mat. Och senare kanske vi ska till annacarin men vi får se. Skriver väl senare puss på er!

Kommentarer
Postat av: johanna

vad äre för skola?asså ärre högstadiet också?

2009-05-16 @ 16:04:59
URL: http://jjohaannass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0