Onsdag morgon

Hej på dej som läser min blogg. Jag sitter här och lyssnar lite på musik (Britney Spears). Idag ska jag typ vara med Tess :D. Idag ska vi på teater med klassen. Har inte laddat upp outfit på ett tag typ pallar inte eller rättare sagt jag hinner inte för jag sminkar mej och sminkar mig inte lika tidigt som jag gjorde förut. För att jag använder lite mindre smink nu än förut. Min foundation har börjat ta slut (använder inte det varje dag bara vissa). Och i sommar ska jag inte ha foundation man blir jue inte brun i ansiktet dåe ;). Nue ska jag in påe bdb pusshejj

Kommentarer
Postat av: johanna

svar;assåå man bjöd in sin familj haha,å så för dem över arton kostade det 100 kr ;)

2009-05-13 @ 15:55:00
URL: http://jjohaannass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0