Najjsit med fredag :)

Hejhej kom hem nyss,sitter och lyssnar lite på musik. Hade prov i religion idag det gick väl rätt såe bra tycker jag hoppas att jag lyckas få ett G iallafall. Idag i skolan har jag och Matilda haft skitkul hahah gått och sjungt på en låt från lejonkungen "snart är det jag som är kung" hon har den på mobilen fast i engelskversion. Och ibland lägger jue den där blåa fågeln "zazo" till några ord som "det kan du bara glömma och inte än osv." självklart såe sjöng matilda till det så man började asgarva haha dålig humor? Ska vara med Tess sen i alla fall :D kommer bli fett kulit


den låten är bara såå bäst asso haha

Kommentarer
Postat av: Foki

svar: Tack så mycket! :D



Jag använder locktång och hårspray! :)



Trevlig helg!

2009-05-08 @ 16:32:04
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0