måndag morgon

hejhej sitter som vanligt och lyssnar på musik. Ja om 1,5h är det dags då är klockan nio och då släpps biljetterna til konserten. Jag bara längtar tills att jag sitter där på slöjden och mamma ringer och säger att hon bokat biljetterna på Läktare A på kortsidan (där vi ville ha platser) 825kr per biljett. Igår när vi var inne och kolla lite om betalning och sånt såg jag att den bästa VIP biljetten man kunde köpa kostade 9000kr. Asso jag skule faktist aldrig lägga ner det på en konsert även om det är Britney. Det känns så himla bra eller asso när man tänker "jag ska få se Britney live" man blir bara såå glad fast jag får bara massa tårar föratt jag är så glad. Men i alla fall :P igår skrev jag ingenting här (pallade inte) höhö men jag var iallafall med tess. Och idag vet jag inte vad jag ska göra,,och dessutom har mitt comviq kompis gått ut -.- ååh jag orkar inte jag kommer jue inte ha några pengar kvar alls när vi åker till stockholm..Men nue ska jag in på bdb hejdå.
bild från helgen :



Kommentarer
Postat av: Sissi

så söt katt! =)

2009-05-16 @ 09:37:36
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0