lite shopping

hejhej sitter och pratar med Johanna i telefon. Kom precis från boländerna. Mama skulle till skopunkten föratt köpa skor eftersom att hon inte hittade några igår. Så vi åkte till skopunkten. Jag provade lite skor också. Sen gick vi till Lindex så provade jag lite kläder jag hade ändå inget att göra där inne men jag hittade en skitsöt vit klänning/tunika som skulle passa perfect till skolaslutningen men den va lite tajt uppe vid bröstet och så var den u-ringad men så himla lite så inte så himla bekväm. Och så såg jag ett linne som jag gillade men jag köpte varken den eller klänningen. Men jag fick neutrala strumpbyxor :D. Och så köpte jag ett halsband som jag ska ha till skolavslutningen. Riktigt nöjd med det :D. Ska vara med Jojo sen wiihhhu!! Skit längesen jag träffade den lilla filuren haha. Men här kommer lite bilder på sakera jag provade och halsbandet jag köpte:




Kommentarer
Postat av: Julia

fin blogg !

vad händer ikväll? :)

2009-05-20 @ 18:23:14
URL: http://juliauu.blogg.se/
Postat av: Julia

sv; inte så mycket, hehe :)

2009-05-20 @ 23:24:11
URL: http://juliauu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0