Lämnade tess

Hej på er! Kom precis hem. Var och lämnade tess hos hennes mamma. Måste plugga har typ inte gjort det. Läste igenom alla anteckningar i skolan idag,,men sen när jag kom hem skule jag läsa igenom igen och då pallade jag inte bara för att jag tröttnar på de när jag redan har läst de en gång tidigare. Men får väl tvinga mej själv innan ballar av stål börjar så jag kan lite mer i alla fall. Måste bädda lite också min säng är helt stökig bara föratt jag och tess inte pallade ixa madrassen igår och så ligger det massa kläder och sånt...Och jag är så smart. Mamma har varit hos annacarin (hennes kompis) föratt hon skulle lägga in grejor i husvagnen så var det en tavla som hade gått sönder så den låg i en ikea påse i bilen. (glaset var spräckt) så jag tog en glasbit höll på med den och lite så råka jag skära mig på tummen. Det har slutat blöda nu men det blödde som fan förut när jag satt i bilen. Men nue ska jag väl slita mig från datan. ni får ha det så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0