jossan :D

Helloj!!Pluggade nyss och samtidigt hade fotbad. Läste igenom alla anteckiningar tog ett tag vet inte hur lång tid men kanske 10minuter-1kvart. Så nue är mina fötter lena också. Jossan har varit här. När hon kom så satt jag och lyssnade på Uffie. Och laddade ner lite fler låtar med henne :D. Så satt vi vid datan ett tag sen åt jag. Och när jag var klar med det gick vi ut i regnet. Haha vi hade mitt lilla grön,gula paraply haha. Vi gick hem till hennes mamma för hon skulle hämta pengar så drog vi till ica så fick jag en muffin av  henne och hon köpte en till sig själv också såklart. Jag tog en toffee såklart och hon en typ marshmallowsak glömde självklart att ta kort på dom :P. Har faktist kommit på hur man skulle kunna göra toffeemuffins själv,,verkar vara skitlätt men då måste jag bara ha lite saker först. Ajja sen gick jag med Jossan lite typ till bellman sen vände jag och gick hemåt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0