Grattis jossan ällsk!!<33

Sitter och lyssnar på musik och värmer plattången. Asso mitt hår blir verkligen cepe när jag tvättar det..Ja som sagt Jossans födelsedag idag :D alla säger grattis vafanh!! ÅÅH jag är fett arg påe mejj själv jag har typ inga pengar att köpa nåt till henne för?:(.  Idag ska klassen tilll brantan -.- asso jag pallar inte gå däär!! Ajja,,förresten Tess sa igår att hon får följa med till berkinge i midsommar och att hon troligen kommer få följa med till Leksand asso det här kommer bli den bästa sommaren nånsin!! Fast man får jue inte glömma förra året alla var så jävla tajta nue har alla glidit isär,,men tur att jag har tess kvar iaf men nue måste jag nog dra mig tillbaka til plattången om jag ska hinna pusshejj<3.

Kommentarer
Postat av: johanna

svar;neej,men lina visade mej den där sidan där man kan kolla på filmer,yoou know? ;)



Fyller jossan år idag :o , grattis på henne <33

2009-05-15 @ 12:05:47
URL: http://jjohaannass.blogg.se/
Postat av: J ,

älskling ! glöm inte att du & jag ska vara fett mkt på sommaren oxxå o; <3

2009-05-16 @ 19:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0