fredag morgon

Hejhej, satt nyss på lite musik. Håller på att värma plattången för mitt hår va jätte lockigt idag typ de e bah för jag tvätta det igår säkert det blir typ alltid så när jag tvättat de men ajja. Idag ska jag vara med bästa Therese hon kommer från sin mamma idag :D. Men nu har jag väl inte så mycket mer att skriva men jag skriver när jag kommer hem och så kanske jag sätter in outfit asso jag sätter typ aldrig ut de längre? xD


Mobba inte min plattång nu bara,haha nej men asso jag plattar inte håret såe ofta så tycker inte att jag behöver nån typ men för nåt år sen såe fick jag en sån här i julklapp såe fick man locktänger till också så man bara sätter fast det man ska ha på den där pinnen,,ni fattar antagligen inte vad jag menar men det är svårt att förklara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0