blire data som vanligt?

Kom precis hem. Var hos skolsköterskan idag dåe. Gick väl typ bra. Svenskaprovet gick väl rätt så bra tycker jag. Fick tillbaka engleskaprovet också och jag fick G :). Just nue sitter jag i alla fall och lyssnar på musik. Har inget att göra idag får väl sitta här och göra ingenting. Kanske ska fixa till mina jeansshorts lite. Men jag vet inte hur jag ska göra om jag ska klippa så jag inte viker upp dom eller om jag ska göra så jag biker upp dom. Jag har jue bara haft dom uppvikta så jag vet jue inte hur det ser ut om man inte har dom uppvikta. Men jag får väl bestämma mej. Har jue massa andra jeans som ska klippas av inför sommarn ;). Måste köpa lots of skor också har bara två par ballerina och dom tänker jag INTE använda i sommar direkt kan väl sätta in en bild så ni får se hur dom ser ut. Och så måste jag köpa nån form av klackar. vill ha en skinnjacka också men jag vet inte det kanske blir för varmt för det? Men asso om det blir lite kallt vill man jue inte precis få runt i värsta vinterjacka/höstjacka. Men jag skriver senare puss hejdå.


Kommentarer
Postat av: Hanniz

Jäklar vilka tuffa skor, vart e dem köpta o kostar?

2009-05-19 @ 17:11:45
URL: http://hanniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0