Torsdag morgon

Hejhej,imorse åt jag "smoothie" till frukost eller asso mamma typ "mixade" sommarbärsyoghurt med blåbär men det smakade typ ändå inte blåbär eftersom att det var jordgubbar i yoghurten skulle det ändå inte bli gott. Egentligen hade jag sagt att hon skulle köpa en blandad påse med blåbär och hallon och  en  vaniljyoghurt. Men det finns bara på willys typ eller asso det finns en "speciell" påse där med smoothiebär men Jenifer gick ju till ica med sin kompis för att dom typ skulle göra äppelpaj så köper hon jävla fel saker den jävla idioten....Menmen idag ska jag vara med bästa therese efter skolan hon sover här :).Imorrn har vi ju studiedag skönt ;D.Men jag skriver när jag kommer hem sen hjejdå.

Schema för dagen:
Musik/bild 
NO
Lunch
Matte Spanska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0