Seg dag

Hejj,,vaknade vid 10.20 men pallade inte skriva nåt så jag gick och åt frukost och la mig i soffan och kolla på life of ryan det är typ weekendbreak men det var bara gamla avsnitt jag redan sätt men jag kollade nån timme i alla fall.Tiden gick lite fort -.-  .Idag har jag inget att göra. Skulle ju ha åkt till "pappa" men vi kunde tydligen inte? vet inte verför så då får jag väl vara hemma och ha tråkit...vill typ åka till mammas kompis maris och rida men mamma är inte hemma och jag tror att maria jobbar ändå satt.Men jag ska in på lite andra sidor nu hej.

Kommentarer
Postat av: Matilda S

Jag vill också åka till Maria :D men nästa vecka ju :)

2009-03-07 @ 20:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0