Måndag morgon

Hejhej,nu är jag klar dåra. Har skrivit nyheter nu på morgonen. Jag går vanligtvis upp 07.00 men idag vaknade jag typ 06.15 och så kunde jag inte somna om så jag pallade inte ligga kvar i sängen och Sara höll på att tjata igår om nyheter för vi skyulle ju skriva förra veckan men då hade vi vikarie. Men nu har jag skrivit 3nyheter man ska egentligen ha 5ivar men jag hitta fan inga mera som jag kunde skriva. Idag måste jag plugga so och svenska och lite no måste och träna på engelskaglosor,asso jag tänker inte få omprov på varken fysiken eller son den här gången jag ska plugga ihjäl mig hahaha.

Schema för dagen:
Trä/sy-slöjd
idrott
lunch
mentorstid
matte
so
so-tema

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0