Ingen vinnare än

Hejhej,är precis klar nu.Jag hann tyvärr inte dra någon vinnare igår kväll för jag var tvungen att duscha sen skulle jag kolla på tv så det blev så sent. Men ni får vänta tills ikväll ;).Idag ska jag vara med Jojo :).Har sovmogron idag också.
Hahaha nu har jag typ bestämt mig  vart jag vill pierca mig jag vill göra det i tungan när jag blir fjorton men att fråga mamma om det är ingen idé ens för hon tycker att det är äckligt typ? Så jag får fråga pappa hahah.Det kommer gör såhär ont. Haha nu på morron har jag varit ganska seg för när jag gick så låg jag kvar typ en minut  och jag brukar gå upp på en gång annars somnar jag om nästan och sen när jag väl hade gått upp så pallade jag inte gå till skolan och massa. Fast jag sminkade mig lite på ett annat sätt idag så det inte skulle ta så lång tid. Jag tog bara foundation öpå en del ställen och sen brunpuder/rouch(stavning?). Sen mascara så snodde jag syrrans kajal för min är borta sen länge :P.Men nu har jag skrivit lite mycket onödigt :P.


Schema för dagen:
Mentorstid
Svenska (dubbel)
lunch
engelska
matte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0