Dumle är mummsigt hhaha

Hejhej,,min pappa var typ här för en stund fast jag missade honom jag var inna på toa haha fast jag har ingen aning om vad jag gjorde "gömde" mig för honom kanske?Hahah. Men jag fick i alla fall en påse Dumle från ålandsbåten..Asso jag vill typ alltid ha dumle när folk frågar om jag ska ha något eller Daim haha det är ju så jävla gott..

Har svenska prov imorrn -.- har inte pluggat nånting och inte tämker jag göra det heller. Och igår gjorde jag inte nyheterna som jag skulle men vi hade ändå vikarie och han verkade typ inte fatta nånting så han fråga inte ens Sara som jag skulle göra som med hade inte helle skrivit några så...

Ikväll blire tv,ballar av stål på femman har inte kollat på det tidigare men det verkar vara fett kul hahah.

För någon dag sen satte jag in "några" bilder på gjroe som ska köpas/vill ha i sommar/innan sommar,alla saker har jag "inte råd" med. Men nu har jag kommit på en hel del fler saker jag ska köpa:      (** =  är ett måste) andra kanske inte blir köpt

Solglasögon**
Neutrala strumpbyxor**
skor
tunikor
bälte/n**
linnen*
tubtopp (på fredag)
jeansleggins** (på fredag)
ny väska till hösten** (kommer antagligen inte ha råd -.-)

Vet inte om jag har glömt något nu,men nu är det bara frågan om pengar,,kommer antagligen inte ha så mycket kvar av något slag för mamma vägrar ju höja min månadspeng till 400kr för just nu har jag bara 300kr. Och dessutom ska jag och Steffi på bio första Maj så jag behöver verkligen höjd månadspeng om jag ska ha råd med något på listan. Men jag drar till Stockholm  med Jojo,Jossan och Cissi tror jag att vi har sagt i alla fall. Så då blir det flesta köpt i alla fall,så får jag bara hoppas på att leopard tubtoppen på New Yorker och att jeans legginsen på gina finns kvar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Först vill jag bara säga att du har en jättefin blogg!

och sen vill jag säga att dumle e asgott! :)

Sen hoppas jag att du har tid för att spana in min blogg och kommentera.



Puss

2009-03-16 @ 20:51:08
URL: http://shoortypie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Först av allt vill jag säga att din blogg är jättefin.

Sen vill jag säga att dumle e asgott!

Sen hoppas jag att du kan spana in min blogg också, och säga vad du tycker :)



Puss!

2009-03-16 @ 20:52:19
URL: http://shoortypie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0