tur med vädret den här gången :D

hejhej nue är jag hemma. Fast jag har typ vart hemma ett tag. Det första jag gjorde när jag kom hem var att duscha har typ inte gjort det på typ flera dagar eftersom att det kostar 5kr i fyra minuter att duscha där borta om man ska ha varmvatten. Fint väder har det varit i alla fall :D. Och så har dom satt igång vattenrushbanorna (stavning?) så vi har köpt årkort på både åkband och entré alltså man måste ha åkband föratt åka banorna som kostar 70kr varje dag så då köpte vi ett årkort så att det är gratis istället :P. Och brun har jag blivit :D(aa). Haha och igår på kvällen vet inte riktigt hur sent kanske 22 eller 23 så satt jag och tess på bryggan fullt påklädda med typ mjukiskläder. Och jag hade gympaskor eller vad det heter så först bah doppade jag fötterna helt så mina skor typ blev fulla med vatten sen hoppade vi i med kläder hahahahaah det var sååå jävla skönt alltså shiiit!!!! Sen när vi kom tillbaka bytte vi om och torkade vi oss sen la vi oss i sängen med min bärbara dvd och kollade på so little time (ni vet den där serien med mary-kate och ashley olsen som gick på femman för typ något/några år sen?) hon har typ köpt två säsonger på dvd för bara 50kr/st. Och en dag ville mamma och annacarin till nån loppis så vi drog dit så hade dom som hade loppisen världens gulligaste hundvalpar som vi satt och klappa :P. Och en annan lite större hund. Tog inte så många bilder men några sätter in dom :P. Och sen ska jag fixa mina naglar för färgen har typ blivit helt förstörd :P. Och på lördag åker jag med jojo till östhammar :D<333.

jag innan vi skulle åka


jag satt på nån sak där båtarna som man kan hyra står 


hundvalpar














brun (aa) ser inte så bra  kanske men..

Kommentarer
Postat av: Matilda S

haha inte värre än mig xD Jag är brun nu :D <33 hihi...!!

2009-06-25 @ 22:31:50
URL: http://muuttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0