tisdag morgon

God morgon påe er! Jag vaknade klockan åtta idag fan jag hade jue kunnat sovit längre jag likosm börjar och typ två timmar -.- . Känner att jagbörjar bli lite förkyld ååh nej jag pallar vrkligen inte bli sjuk nyue och dessutom inte förkyld hatar det...Japp som jag skrev igår idag äre inte så bra väder har typ regnat inatt,drygt. Idag ska jag plugga har jag bestämt. Vi har prov i biologi på fredag tror jag eller om det är nästa vecka på tisdagen äh jag vet inte men jag ska ändå plugga så jag lär mig det såhär lite snabbare eller vad man ska säga liksom så jag pluggar in dom sakerna vi har än så länge nue och sen tar jag det andra så det inte blir att plugga allt på en och sama gång tänker jag :P. Men nue ska jag in på bloglovin och bdb pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0