tidig idag :P

hejhej,,idag vaknade jag tidigt. Jag hade kunnat ligga kvar ett tag till men jag pallade inte för jag kunde ändå inte somna om..Sitter och laddar ner lite sofijah låtar som jag inte har. Eller alltså förut hade jag ALLA hennes låtar men sen så fick jag virus i datorn så vi var tvugna att tömma den och jag kunde bara spara alla bilder. Men jag hade tur iaf att tess snodde några sofijah låtar av mej haha men nue sitter jag och laddar ner dom som hon inte tog alltså. Men det är fortfarande en låt som jag inte hittar nånstans det är "sommarfeelings" fast det är inte bara hon som sjunger har bah glömt bort vilka dom andra är :P. Iaf igår när jag tvättade håret och fick bort all färg hahah coolaste skummet det blev rosa :P. Har bild på det men den är på jennifers digitalkamera så jag sätter in senare. Idag kommer jag inte vara hemma vi ska sova hos annacarin men jag kanske går upp och sätter mej vid datan där . 

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: kodning och photoshop ,)

2009-06-13 @ 08:41:14
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0