nymålade naglar

Hejhej åkte ivåg till några affärer förett tag sen så jag fick "ta en paus" från fixandet av naglarna. Men nue har jag iaf målat klart dom failade som vanligt..Alltså när jag målar med svart det liksom blir inte den mörka färgen från början utan jag måste först måla en gång och vänta tills det torkat och sen måla över så dom blir perfekt mörka. Och så kommer det såklart massor utanför men jagfick bort det mesta iaf. Och ute skiner solen :D så himla fint väder man dör jue :P dessutom när man sitter i en bil,,shiet att jag ens överlevde hahaha. Min data är fortfarande inte på så nue sitter jag vid mammas..Ska iaf in på blogolvin och bdb nue tjingeling.haha

Kommentarer
Postat av: My J

älskar nagellack :D hahah

2009-06-26 @ 20:13:21
URL: http://mitsukononame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0