kuligt med tess idag :D

Hejhej,,har typ inte bloggat på hela dagen idag..Men när vi var klara med att .fixa oss osv. så tog vi bussen hem tilltess mamma föratt hämta hennes cykel. Så åt vi mat där också. Sen efter ett tag vid fem typ så drog vi hem. Och när vi kom hem var mina kusiner här,och så hade jag och tess sjukt tråkit. Aah jusste när vi va på väg hem gick vi förbi hos jojo och sa grattis och lite..Men iaf när vi hade varit hemma och tråkat ett tag så fick vi pengar av mamma och drog till affärn föratt kööpa glass så skulle vi koka chokladsås hemma det blev skitgott fast den blev lite stark. Men när vi var på väg hem fastnade vi lite i von bahr. föratt det var några killar som ropa på oss haha så stog vi och snacka med dom ett tag och till lsut så fick dom vårat nummer :P.För ett tag sen tänkte jag gå och ta ut savannahs chiuaor (stavning?) en liten snabbis för jag hade tråkit men porten var låst..Så nue kollar jag typ på en film eller ja det är reklam nue som säkert är slut så jag ska nog gå och fortsätta kolla och sen kanske jag kollar på I taket lyser stjärnorna innan jag ska sova.


Kommentarer
Postat av: fin blogg :)

vad tycker du om twilight? själv älskar ja den! kommentera gärna under "jag älskar twilight" positivt/negativt?

2009-06-07 @ 02:24:36
URL: http://deity.blogg.se/
Postat av: Nathalie

ja twilight är fett bra love it :D

2009-06-07 @ 11:47:45
URL: http://nattuues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0