I taket lyser stjärnorna för sjunde gången :P

Jag kollade nyss på I taket lyser stjärnorna för sjunde gången. Men faktist inte på DVD utan på youtube. Nån har satt ut HELA filmen och jag hade ändå inget att göra så jag kunde lika gärna kolla på den så jag gjorde det...Haha och lite i början av filmen eller kanske lite mer i början a mitten så ringde mormor så jag pausade och sprang ut i köket föratt svara och sen när jag kom tillbaka till datan märkte jag bilden som jag pausat på hahaha jag börja asgarva :P. Och så har jag typ fastnat för en låt som är med i filmen eller ja typ alla låtar som är med men ändå här är bilden iaf :P. Den är på jennas mormor.


ASGARV!!!!

Här är låten också (som jag fastnat för) den heter typ "oh susie - (tror att typ de som sjunger låten heter typ "secret service" :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0