hemma till fint väder..

Hejhej nue är jag hemma från Berkinge. Hade jävligt kul där borta bara att det va så jävla fult väder hela tiden. Och sen självklart att det blir fint väder när man åker hem.. Så jävla typiskt. Men vi hade kul iaf festade och badade en gång iaf ;D. ISKALLT!! Jag tog inte så värst många bilder men några iaf så jag sätter väl in dom :P. Nue sitter jag iaf här med tess och lyssnar på musik och så ska jag duscha eller bada för man känner sej jue inte fräsch direkt fast alltså det finns jue en dusch där borta men nue kostar det 5kr om man ska ha varmvatten i 5minuter....Så då pallar man inte hålla på haha. Men om jojo sätter in bilder på sin blogg så snor jag dom av henne ;P.

 

Midsommarafton: (båda bilderna) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0