hemma nue

hejhej,,bloggade inget när vi va där borta jag palllade inte :P. Kom nyss hem iaf och mår inte bra alls är typ bakis?blää har mått illa hela morgonen...Ändå så drack jag typ ingenting 2glas champange och lite cider?:S. Kan väl berätta lite om gårdagen iaf: Först drog vi till tierp och kollade på "utspringet" tror jag att det är jag fattar ingetning om sånt där :P. Så drog vi till gammelfarmor och fikade lite så drog vi och handlade åt henne. Och när vi hade lämnat hennes saker så åkte vi hem till annacarin. Där jag spenderade dom 2-3första timmarna sittandes i bilden och tråka lyssna lite på musik. Tjurade för att jag hade kunnat åkt på fett me kärlek bah att jag inte hade pengar till inträde och så regnade det som fan..Fast sen kom emelie in i bilen så drog vi in i huset (alla andra satt i boden) så bytte jag om osv. Och sen in i boden och så kommer jag inte ihåg så himla mycket mera eller iaf inte så himla detaljerat. Men vi hade tråkit typ hela kvällen. Sen pallar jag inte skriva nåt mer om igår eller asso de va jue mycket mer som hände men jag kommer inte ihåg allt i värsta perfekta ordning. Men nue är jag hemma iaf och ska gå och duscha eller bada. Fan jag tvättade jue inte ens bort sminket igår -.- . Men sen tror jag att jag sätter på I taket lyser stjärnorna det var så längesen jag såg den sist hahaha. Men jag ska iallafall vila så får jag se om jag mår lite bättre sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0