haha vad gjorde jag dåe?:P

Japp blev som jag sa fast både och,läste igenom anteckningarna lite så förhörde mamma mig. Sen blev det att kolla på världens bästa film :D I taket lyser stjärnorna,japp fjärde gången jag såg den nue asso den är så bäääst!!!Ska typ kolla på den i helgen igen hhaah jag tänker fanume kolla på den imorron kväll igen hahah. Asso jag är så sjukt kär i den filmen alltså :P<33. Nue vet jag iaf inte vad jag ska ha för mig kanske ska plugga men jag känner verkligen inte för det och inte länner jag föratt sitta kvar här heller. Och ute regnar det,öser gör det (tror jag) haha. Jaja äh jag logga in lite snabbt på bloglovin.


Kommentarer
Postat av: Matilda S

Hejhej! Om du inte har något att göra någon gång så är det bara att fråga mig om jag vill göra något. :D Vi kanske kan åka och rida Ludde någon gång till?

2009-06-06 @ 20:56:46
URL: http://muuttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0